V rámci pojistných produktů pojišťovny Slavia získává klient nadstandardní asistenční služby, které jsou zajišťovány společností Global Assistance. Co však takové služby přesně zahrnují a jakou pomoc mohu od asistenční služby Slavia pojišťovny očekávat? Na tyto otázky vám v našem dnešním článku rádi odpovíme.
Global Assistance
Společnost Global Assistance je akciovou společností, jež byla založena roku 2004 a je již od roku 2014 součástí koncernu Vienna Insurance Group. Společnost se specializuje nejen na asistenční služby, ale je i zpracovatelem dopravního zpravodajství v České republice a podílí se na mnoha významných projektech. Asistence je společností Global Assistance zajišťována hned pro několik odlišných produktů pojištění, kterými jsou: motoristická asistence, zdravotní asistence, asistence pro domácnost, a dále též právní asistence včetně consierge služeb.
Asistenční služby v rámci pojišťovny Slavia
Součástí každého pojistného produktu Slavia pojišťovny jsou i nadstandardní asistenční služby, které jsou sjednány buď v základním rozsahu, popřípadě lze jejich rozsah rozšířit s pomocí připojištění.
Pojištění vozidel
Asistenční služby pro pojištění vozidel jsou již součástí sjednaného povinného ručení či havarijního pojištění pojišťovny Slavia, a to v základní variantě STANDARD. V rámci poskytované asistence může být řidiči organizován odtah nepojízdného vozidla, vyproštění vozidla, nebo jeho bezpečné uložení do doby dopravení do servisu. Stejně tak je pojištěním pokryta organizace náhradního ubytování, popřípadě zprostředkování náhradního řidiče. Co se týče opravy vozidla namístě, nebo například nastartování nepojízdného vozidla, je asistenční službou zajištěn příjezd a odjezd včetně práce mechanika, přičemž pojištěná osoba hradí použitý materiál či náhradní díly. V případě sjednání varianty PROFI či PREMIUM je rozsah poskytovaných asistenčních služeb výrazně rozšířen a u některých úkonů je až neomezený. Asistenční službu lze u tohoto pojištění kontaktovat na telefonním čísle: +420 255 790 260, popřípadě na univerzálním čísle Global Assistance: 1220.
Zdravotní pojištění cizinců
V rámci pojištění cizinců jsou služby poskytované v rámci asistence naprosto nezbytné, neboť mají za cíl pomoci cizinci v komunikaci se zdravotními zařízeními a zajistit bezproblémové poskytnutí zdravotní péče. Na asistenční služby se tak může pojištěný obrátit, pokud například neví, které zdravotní zařízení může ve svém městě navštívit, respektive které zařízení je smluvním zařízením pojistitele. Dále může asistenční služba zajistit objednání cizince k lékaři, popřípadě pomůže s tlumočením či jinou komunikací mezi pojištěným a lékařem. V neposlední řadě je samozřejmostí možnost ověřit si platnost své pojistné smlouvy, popřípadě ujistit se o jejím rozsahu přes kontaktování služby Global Assistance, a to na telefonním čísle: + 420 255 790 262.
Pojištění bytu, domu a domácnosti
V rámci tohoto pojištění lze asistenční službu kontaktovat na telefonním čísle: +420 242 452 652. Pokud je asistence sjednána ve variantě STANDARD, jsou v rámci pojištění poskytovány veškeré informační služby včetně zajištění příjezdu technické pomoci. Součástí je též poradenství v případě vzniku pojistné události. Naproti tomu asistence ve variantě NADSTANDARD zahrnuje nejen standardní asistenční služby, ale i organizaci a úhradu technické pomoci, tedy například elektrikáře, instalatéra, plynaře aj. Dále je organizována a hrazena pomoc v souvislosti s odstraněním příčiny havarijního stavu, včetně například odemknutí zablokovaných dveří či zajištění nezbytné výměny zámku.